Filmtips



Jag och jimmy hyrde tre filmer förra söndagen. Jag tänkte tipsa om en av dom, en skräckis. Den va faktiskt väldigt bra, dock gillade jag inte slutet så mkt... Har för mig att den som gjort filmen även gjort sawfilmerna, och det märktes jävligt tydligt om man säger så ;P

Den handlade om en snubbe som gjorde inbrott i ett hus där familjen skulle va bortrest, när han är i huset märker han att han inte är ensam.. Sen händer det jävligt mkt där. Jag tyckte den lät dålig men blev helt klart överaskad till det positiva när den va så bra som den va..

Filmen heter The Collector. Kolla på den, fast inte ensam, det skulle aldri jag palla iaf ;)

.:Nypan:.

The Collector Poster



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jag kände sparkar först i vecka 23 med tuva, och utanpå kändes dom i vecka 27, så du kommer nog känna dom tidigare ä'n mej ändå!! ;)

2010-11-12 @ 15:13:39
Postat av: Madeilene

sv: du menar som jag skrev om varje vecka? ja det finns på flera ställen.. om du googlar typ gravid vecka 24 så kommer de upp flera sidor :) men de finns på gravid.se på gravidkalender och det finns på familjeliv.se och de finns på fler ställen som sagt :) där finns de även bilder på barnets utveckling i magen varje vecka hehe

2010-11-12 @ 17:01:55
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0