Frissan



Jag kom just hem från frissan, och jag skulle ljuga om jag sa att jag va nöjd. Jag sa att jag ville ha som förra gången, då gjorde hon hela överhåret ljust, och gjorde ljusa slingor under tillsammans med två bruna nyanser slingor. Det ville hon inte göra idag för hon tyckte det lät konstigt med helljust över, och hon tyckte jag hade rätt brunt hår under så hon gjorde ljusa slingor i HELA håret. Blir så jävla less, jag tycker det är FULT med en randig skalle upptill och nu ser jag ut så själv :´(

Sen gällande klippningen. Jag sa att jag INTE ville klippa mycket alls för jag vill spara ut håret. Jag ville endast korta av de allra översta längderna, inte dom andra. Och jag ville få bort den pottliknande luggen som ser förjävlig ut. Nej gissa va hon gjorde. Hon klippte upp massa mer hår än bara det allra översta håret så nu är massor av hår på samma nivå där, och luggen blev ännu mer förjävlig. Nu är det ännu mer en pottlugg. Lyckat, jävligt lyckat! Förstår inte att de ska va så svårt att fatta varje gång hur jag vill ha det. Tycker dom sj det är snyggt när luggen är helt avhuggen på samma nivå...? Och när hela skallen blir som en svamp på mitten?

Gah massa babbel här men jag är så jävla irriterad. Och 1650 spänn fick jag betala för skiten också, helt sjukt..

Nej nästa gång tänker jag vänta tills Anna, som frissan heter, kan färga & klippa mig. Hon färgade iaf håret snyggt sist.. Denhär veckan va hon ledig, men jag ville få håret fixat innan Lottas fest på lördag och de fick jag ju ångra idag. Jag skulle ha väntat tills nästa vecka endå :(

Bild kanske kommer sen, inte idag iaf.. Har ingen lust, ska ta fram saxen nu och volymtången för att försöka få nån ordning på håret. Och om 45 min ska jag åka till jobbet, jobbar 13.30-22.00 ikväll :(

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0