Fullt upp



Jag har fullt upp om dagarna. Igår va jag ledig från jobbet eftersom jag jobbade i helgen. Jag mötte upp L på stan och skrev på ett grupparbete med henne. Hon bjöd även på lunch och fika, det va mums. Efter det gick jag hem och sorterade 6-7 kartonger med kläder och annat skit som stått hos morsan. Blev en hel del kläder att slänga kan jag lova. Det är en hög kvar med kläder som jag ska prova om jag kan ha innan jag slänger det.. Sen började jag med maten, det blev köttfärslimpa, potatis, stekt lök, stekta färska champinjoner och sås. Jag va jättegottsugen också på kvällen så efter maten ställde jag mig och gjorde muffins. Det blev en liten blandning. Några med äpple & kanel i, några med hallon & blåbär i, några choklad med kokos på, några choklad med hallon & blåbär i, och några vanliga utan smak. De va göttans ;)


Idag gjorde jag en sallad med egengjord tonfiskröra till mig och jimmy. Det va jättegott, det tyckte även jimmy :)

.:Nypan:.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0