Grattis Vicky



Idag efter jag jobbat klart åkte jag och jimmy till skutskär för att gratta hans kusin Vicky, hon fyller år imorron :) Vi va där ett tag, käkade smörgåstårta och skrattade åt Sabinas hund diezel som va så rolig :P Påväg dit svängde vi in på elgiganten med jimmys nya tele som är fucked up. Fick även stanna på biltema i gävle för vindrutetorkarna flög av bilen på e4:an, mowaha, och det va ju inte det bästa när de va spöregn och kolsvart ute. Påväg hem från skutskär stannade vi på coop. Dom hade billig frukt, och billigt lösgodis. Godiset kostade 2.90kr för medlemmar idag, snacka om billigt. Jag och jimmy köpte över 1½ kilo ;P

Nej nu ska jag torka håret, sen lägga mig och sova för jag är helt sluuuut!

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0