Julbord



Idag har jag hjälpt pappa att hämta tre bilar i gävle och körde dom till hans firma i valbo. Det va ju inte skitkul i denna snöstorm och ishalka ute. Efter vi fixat det så åkte vi till ikea och käkade julbord. Fan jag åt så jag höll på att spricka, kom knappt upp från stolen efteråt. När vi käkat klart så va jag in på köpis en sväng, handlade lite på coop, apoteket och glitter. Handlade även lite smått på ikea. När vi kom hem lämnade jag grejjerna, sen tog jag vilda och gick över till mamma & pappa och hälsade på. Nu ligger jag i soffan och inväntar jimmy som snart kommer hem från jobbet.

Förresten blev det ingen promenad igår, det va alldeles för dåligt väder. Och när jimmy kom hem från jobbet så hade han köpt med sig cheesburgare och McFlurry som suprise, de va gött men fan så onyttig jag va igår =/ :P

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0