Julpyntat



Igår va jag och mami in till valbo och sprang i affärer. Jag köpte en supersöt julduk, julgardiner till köket och lite tomtar & snögubbar.. Mami va snäll och betalade lite saker till mig också, bland annat blockljus och en julduk till rumsbordet. Helvete va blockljus är dyrt alltså, usch. När jag kom hem från valbo julpyntade jag här hemma. Jag hängde upp julgardiner i alla rum, satte fram tomtar, satte upp adventslusstakar i alla fönster, gjorde iordning två st adventsljusstakar som man tänder ljusen i, en till köksbordet och en till vardagsrumsbordet, mm...

På kvällen när jag va klar med det gick jag över till mami och papi och käkade mat, vilda fick också följa med. Jimmy jobbade eftermiddag och kom hem runt 22.30, då hade vi lite mys i soffan innan vi gick och la oss. Igår va faktiskt våran 17 månaders-dag <3

Jimmy tyckte iaf att jag hade gjort fint och mysigt här hemma. Nu fattas bara en julgran :P

.:Nypan:.



Tyvärr är bilderna inte så bra för kameran suger. Det är mkt finare i verkligheten men här får ni ett smakprov på vad jag gjorde här hemma igår;



Blev rätt så mysigt i köket :)







Adventsljusstaken på bordet med mossa, svampar & äpplen i



En söt liten julduk, 79kr




Gjorde en annan variant av adventsljusstake på en ljusbricka.
Jag och mamma köpte nå pulver som man blandade med vatten,
då svällde pulvret och de blev till gnistrande snö. Svincoolt va det, och
riktigt snyggt. Pappa blev skitimpad, haha. Tyvärr syns inte
snön så bra på bilden :(




Satte fast nummerskyltarna och det svarta med små spikar





Snön är som gelé och det gnistrar verkligen jättemkt om det












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0