Julshopping



Idag har jag varit ute och rännt i affärer här i stan och inhandlat lite julgrejjer. Morsan hänge oxå med, trevligt. Vi har ju typ inga grejjer alls här hemma så allt ska handlas nytt. Idag har jag köpt julgardiner, tre st adventsljusstakar till fönstren, en adventsljusstake som man sätter fyra ljus i och tänder varje advent. Till den har jag även köpt mossa, svampar och lite annat skoj. Jag ska även göra en till sån ljusstake med blockljus, till den har jag köpt nå gele som ser ut som gnistrande snö, skitcoolt :P Nån tomte fick också följa med hem.

Imorron ska jag och morsan åka till valbo. Där ska jag kolla efter julgardiner till köket och nån julduk till bordet. Ljusen ska även inhandlas så jag kan börja fixa med ljusstakarna så dom kan tändas på söndag. Sen är det bara en julgran och ljus till den som fattas. Få se om jag o jimmy åker ut och snor nån gran i nån skog nån stans, eller om vi köper oss en platsgran. Det beror på vad plånboken tillåter. Tyvärr är man ju inte miljonär :(

Snart så blir de jul här i vårt hus, mysigt :D


.:Nypan:.


Klickade även hem domhär söta julgardinerna från ellos idag. Kunde inte
motstå dom. Ser ni inte, det är ju jag, jimmy och vilda, hahah ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0