Lördag



Ska väl slänga in ett inlägg om dagen också. Imorse åkte jag och jimmy till sjukan i gävle, han ska troligen ta bort sin tatuering. Efter det va vi och sa hej till jimmys mamma i gävle. Sen åkte vi till biltema & jula och inhandlade nya vindrutetorkare. Jimmy skulle kolla efter en ny jacka och mössa så vi åkte in på köpis på vägen hem. Han hittade en jättesnygg mössa på h&m, han va ute efter en såndär "björnfitta". Denhär va stickad på utsidan, lurvig på insidan och hade långa tofsar från "öronen". Han är så fin i den :) Han tyckte att jag också skulle köpa en, men icke sa nicke jag använder aldri mössa så det gjorde jag inte. Men jag ångrade mig tror jag =/ Den skulle ju va perfekt när jag går ut med wilma i snöstormen och så.. Jacka hittade vi inte i valbo, så vi kollade på tre affärer i sandviken. Han hittade en svart som han va fin och som satt bra på honom i så den köpte han. Han är en riktig snyggis min karl :)

Nu ikväll har jag legat nerbäddad i soffan framför tv´n. Gjorde iordning morotsstavar och dipp som jag smaskat på, har även en 200 grams chokladkaka(daim) som jag smånallar av emellanåt ;) Jimmy är ute och åker. Nyss va han hem en sväng och myste med mig och bebis, han tycker jag börjar bli tjock om magen, mysigt :)

.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0