Ny säng



Jag är med och tävlar om en ny säng. 20 dec utses vinnaren, snälla gode gud låt mig vinna, jag behöver verkligen en ny säng! Jag sover så fruktansvärt dåligt på nätterna. Jag & jimmy köpte ju en ny säng när vi flyttade, men den har blivit så konstig, sne och vettefan allt. Härom natten vaknade jag och jag va så förbannad för jag hade så ont i kroppen, och jag kunde inte somna om för madrasserna är så knasig och man glider ner i mittenskåran, så jag va supernära på att hämta en kniv & skära sönder fanskapet. Undra va jimmy hade trott om jag gjort det och han hade vaknat, haha.

Aja jag har alltid otur i tävlingar men jag vill verkligen vinna denhär. Det skulle bli världens bästa julklapp!

.:Nypan:.


En tävling för alla gravida på www.alltforforaldrar.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0