Olja för gravida magar


Idag när jag va in på apoteket så passade jag även på att köpa en olja för gravida som man ska smörja in magen med. Om jag börjar redan nu och är noga med att smörja med den så hoppas jag att den kanske kan hjälpa mot att jag får mycket bristningar. Bristningar beror på ärftlighet och många andra saker, men om jag smörjer så den blir mjuk och smidig så kanske det kan hjälpa lite grann mot bristningar iaf. Jag håller tummarna! 

Apoteket Olja för gravida magar

Apoteket Olja för gravida magar med solros- och rapsolja tränger snabbt in i huden och mjukar upp den spända huden på magen och gör den smidig och len. Den kan användas två till tre gånger dagligen från början av graviditeten till minst tre månader efter förlossning. Passar även bra till massage. Oljan är berikad med vitamin E och fri från parfym, färgämnen och konserveringsmedel.



Kommentarer
Postat av: Jessica

precis, de är ju hormoner å arv, så jag ser ut som en zebra på magen, hahahaha ;) men de är skönt att smörja ändå, för de kliar när dom kommer, så de är skönt att smörja osv ändå!!

2010-11-24 @ 22:28:12
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Malin

men usch de lät inte kul....tur man inte e gravid hehe

2010-11-25 @ 10:05:11
Postat av: Malin

sv;tack:)jo de e kul, de e ju första gången ja har en undulatkull så de e lite spännande men dom skriker väldigt mkt...e lite tystare på kvällarna iaf:)tacka för de!

De e så kul o följa din graviditet:)Men såå lång tid kvar innan hon föds ju..

2010-11-25 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0