Promenad



Idag har jag rört på mig, yeey. Jag måste börja röra på mig om jag inte ska se ut som en julegris snart. Okej stor om magen kommer jag bli vilket fall, men det känns som hela jag kommer se ut som en stor boll om jag inte skärper mig. Har knappt rört mig på tre månader, nu ska jag försöka börja med promenader med wilma igen.

M hörde av sig på eftermiddagen och undrade om jag ville hänga med på en prommis med hundarna, så det gjorde jag.Vi gick runt stan, tog väl kanske en timme.  Nu ikväll va jag till wilma igen, käkade lite mat, fikade och gick ut med wilma en liten sväng. Nu är jag hemma igen så nu blir det slapptime i soffan. Älskling jobbar, tråkigt :(

.:Nypan:.



Kommentarer
Postat av: Madeilene

jag skulle rekomendera att gå promenader men fan inget mer haha.. jag pallade iaf inget mer :P och passa på att njuta av att äta allt möjligt ;) sen ligger tankarna på att gå ner igen vilket är jobbigt haha

2010-11-14 @ 17:00:48
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0