Sista dagen



Idag va sista dagen på praktiken.. Konstigt nog så kändes de lite sorgligt, kanske för att allt rullade på så jäkla bra idag.. Idag hände en grej som jag fruktat lite i dessa 4 veckor, jag har klarat mig hittills men idag så gick det inte längre. Jag lära avbryta och springa ut för att inte lägga en spya på golvet framför patienten, och shit så nära det va.. Tack och lov har man snälla kollegor som ställde upp och tog över när lukten blev alldeles för mkt för mig. Jag blev alldeles svettig och tårögd och hulkade ett bra tag efter jag sprang ut..

Jag har iaf fått jättebra kritik från handledarna så det känns kul :) Fick även höra av en tjejs pojkvän att det inte verkade som jag bara hade jobbat med detdär i fyra veckor, utan mer som om jag redan va färdigutbildad. Han sa det när jag satt och tog blodprov på henne för tredje gången på två dagar. Jag har klarat alla blodprov galant på slutet, det är skoj ;P

Tyvärr har jag inte en enda bild från praktiken.. Tänkte ta en på mig med kläderna, men jag har helt glömt bort de. Sorry =/

.:Nyp:.



Kommentarer
Postat av: eva

Grattis till att praktiken gick kanon:)

Vilken tur att ni klarade er men va hemskt med rådjuret hoppas han inte fick några skaddor utan klarade sig bra!!

Ja han e så söt oskar och ska va me överallt:)

kramiz

2010-11-08 @ 15:03:09
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0