Skolarbete



Internet har inte funkat på två dagar, herregud va hemskt det har varit, hah. Fast de va rätt bra på ett sätt, för igår hade jag ingenting att göra så jag tog mig i kragen och skrev klart arbetet i etik. Det hade jag nog aldri gjort om internet fungerat. Plus att jag rensade i datorn min, nu är skrivbordet typ helt rent, massa dokument ilagda i mappar, filmer bortrensad mm,  soo nice!

Idag har jag suttit med L på stan och skrivit klart våra etikarbeten. Nu är dom inskickade, herregud det är såå skönt. Nu är jag ledig resten av veckan, ska inte ägna en endaste tanke åt skolan ;) Vi käkade lunch(en sallad) och fikade också, herregud va fet jag känner mig. Tror jag ska ta en timmes prommis med wilma runt stan lite senare för att förbränna min halloncheescake med vaniljglass och halva L´s kärleksmums med grädde som jag tryckte i mig. 

Fan är man gravid så är man, då FÅR man faktiskt äta. Men fortsätter jag såhär kommer jag få kämpa så in åt helvete för att gå ner alla gravkilon sen =/ Jag har lyckats gå ner 25 kg en gång, vet inte om jag pallar igen =/

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0