Skutskär



Nu ikväll så åkte jag och jimmy till hans kompis S´s resturang i skutskär. Jimmy ska hjälpa till och jobba där ikväll som "värd" för det är ett liveband där. S frågade om inte jag ville komma dit tillsammans med jimmy och käka innan, jo visst det tackar man inte nej till så vi for dit runt halv 7. Vi fick fläskfilé med massa goda stekta grönsaker och grejjer, potatisgratäng och sås. Han/dom bjöd på maten, riktigt gott va det så det tackar vi för :)

Jag tog bilen hem och jimmy stannade kvar för att jobba lite. Han kommer väl hem sent inatt. Imorron väntar fest hos L, de ska bli skoj. Rätt trist att vara nykter bara, ca 50 människor som man aldrig träffat och så gott som alla kommer va full, gah jag kommer känna mig som en outsider =/ Men men bara att göra det bästa av situationen ;)

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0