Ultraljud



Ringde och bokade tid för ultraljud på gävle sjuhus igår. Vi fick tid den 15:e dec, då är jag i vecka 18+5. Få se hur stor lillen har blivit då :P

Som det stog i texten i förra inlägget att man kan lokalisera livmodern nedanför naveln, det kan jag göra :P "Kanten" känner jag ca 5 cm nedanför naveln, det är coolt att känna hur den vandrar högre och högre upp i magen :) Illamående har nästna helt gått över, nu är jag mest hungrig. Dock finns det fortfarande mat som jag INTE kan äta, bland annat kyckling, uääk. Det är jimmy väldigt ledsen över, du får göra och äta kyckling själv brukar jag säga åt han ;P Däremot får jag inte nog av tonfiskröra, åå det är så jäkla gott! Köpte en tonfiskmacka igår i skolan men fan va besviken jag blev, dom hade hackade oliver i den så jag kände nästan bara olivsmak =´( Ska även tillägga att jag är som en hund i luktsinnet och smaksinnet. Jag känner lukter som fan, och kan urskilja smaker så jäääkla bra. Inget går förbi mig obemärkt, hahah. Jimmy garva som fan i förrgår åt mig.



Plutten kommer ha växt bra mkt sen denhär bilden :P






Kommentarer
Postat av: alex

ååhh vad mysigt. jag längtar tills bebisen kommer ,han/hon kommer bli så bortskämd av mig ;)har ni fått veta kön än? kramar

2010-11-17 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0