Update



Ska kanske skriva några rader om helgen..

I lördags åkte jag och jimmy till valbo för att shoppa lite, va där några timmar innan vi for hem för att fixa oss för fest. På kvällen åkte vi till vallhov där L & P hade hyrt vallhovskolan för fest. Ca 50 pers tror jag det blev tillslut. Det va lite jobbigt med bara nytt folk och jag va dessutom nykter, men alla va supertrevlig så det gick bra :) Vi käkade god mat, hade lite tävlingar, shakade lite ass och hade allmänt trevligt. Kl halv två så åkte jag och jimmy upp på stan en sväng, vi gick in på eight ball och kollade läget. Efter det skjutsade vi hem några st, sen åkte vi tillbax till vallhov. Vi stannade bara en kort stund sen åkte vi hem, jag va suupertrött.

I söndags kände jag mig jättebakis, jag antar att jimmys alkoholångor på nått sätt trängde sig in i min kropp och gjorde mig dålig. Vi låg hemma och hade slappdag hela dagen. Vi åkte ut en sväng på kvällen och hyrde tre filmer, och köpte mat på donken som vi svulla här hemma i soffan.

Igår(måndag) storstädade jag lägenheten. Sen åkte jag och jimmy med wilma till högbo och tog en prommis runt sjön med henne. Påväg hem stannade vi på ica och handlade tacosgrejjer som vi åt på kvällen.

De va lite kort om mina senaste dagar. Hoppas ni hade en trevlig helg.

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0