Winter




Som jag trodde skulle den första snön börja tina, och det gjorde det. Jag hatar snöblandat regn och när det blir slask öööverallt. Tack och lov är det nån minusgrad idag, de va riktigt häligt att gå upp och se solen skina över snön som kom igår. Igår åkte jag och jimmy till valbo en sväng, vi va förbi pappas firma, va till ove janssons, va in på köpis en sväng, va in på ikea och strosade runt.. De va faktiskt jimmys idé, kan vi inte åka till ikea och kolla lite sa han. Oo ja gärna för min del, jag älskar att gå i affärer, så vi åkte dit och de blev ju inte bara ikea som ni såg ;P

Iaf så va jag aaastrött imorse. Pallrade mig upp för att åka till skolan. Bildörrarna hade frusit igen så jag kämpade med dom ett tag. Fck upp passagerardörren och kom in i bilen den vägen. Kämpade ett bra tag med att skrapa rutorna, dom va ju helt igenisad och det satt som steeen. Tiden rann iväg och mer stressad blev jag. När jag kom till skolan fanns ingen parkering, fick åka längst bort och parkera. I skolan sprang jag upp på våning 5, de va inte där vi skulle vara insåg jag utan jag va på fel våning. Sprang ner till våning 3 där vi skulle vara. Då va jag några minuter sen.. Gick in i klassrummet och blev förvånad, vafan ni är ju inte i min grupp utbrast jag. Ne vi slutar snart sa dom. Men vart ska jag va då? Då kollade jag schemat och såg att jag började 10:30 INTE 9:30 som jag trodde. Å helvete va drygt, vi börja alla asgarva och de va bara för mig att gå ut o sätta sig och vänta i en timme på att de blev min grupps tur. SUCK. Jag som va så glad över den lilla sovmorronen, hade jag läst tiden rätt så hade jag fått en hel timme till!!!

Ja det va min morron det. Nu ligger jag bara i soffan och har trååååååkigt. Hungrig är jag också =/

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0