Dalarna


Igår(lördag) så åkte jag och jimmy till Mora och Orsa. Vi vakna tidigt, eller jimmy vakna och väckte mig så redan kl 9 på morron satt vi i bilen påväg. Vi hälsade på en massa släkt till han och lite bekanta. På kvällen åkte vi till kina för att äta mat och gratta jimmys kusin I. 18 pers va vi som åt, de va riktigt trevligt :) Jag och jimmy va nykter, han körde för vi skulle åka hem på kvällen, och jag kan ju inte dricka. Fasen va fulla människor är dryyyg ;)

Efter maten och lite snurr på mora så åkte vi hemåt runt kl 22, hemma va vi strax före 00. Vi kunde inte stanna kvar för jag skulle ju jobba idag =/ Egentligen skulle jag jobba igår också men det böt jag bort och jobbade fredagen ist så jag kunde följa med :) Jag skulle som sagt jobba idag och börja kl 6:45. Gissa om jag blev överlycklig när morsan påminde om att man fick ställa TILLNBAKA klockan en timme inatt. Då fick jag en hel timme extra. Det va guld värt!

Ja just ja. I bilen när vi skulle åka till resturangen igår så sa jimmys mamma att hon va glad att det är jag som är hennes svärdotter, och att jimmy inte kunde fått nån bättre mamma till sina barn. Tack Eva det värmde jättemkt :) Blev så glad och ställd i bilen när du sa det så jag fick inte fram många ord då och de va inte för att va otrevlig jag inte sa så mkt. 

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0