Helgen



Ja om man ska ta o göra ett ryck här då och skriva lite. I helgen va jag som sagt på inflyttningsfest hos Madde, va nice att träffa lite gamla nyllen. Micke hade fyllt år så han bjöd på mat, lyxmat! De blev oxfilé, potatisgratäng, kantarellsås och sallad. Och han hade med sig FYRA KILO OXFILÉ. Gissa om vi käka mkt kött? De va så jävla gott ;P Jag käkade två gånger, mowaha. De gick bra att hålla sig från rökningen iaf, hängde med ut på ballkongen en eller två gånger, men de va så jävla kallt så jag gick in nästan på en gång igen. När kl blev halv ett på natten så skulle dom dra på krogen och Madde ville så gärna att jag skulle hänga med så hon tänkte betala in mig. Men jag va så trött och mätt så jag pallade inte. Jag får hänga med nån annan gång ist. Jag körde iaf upp lite folk på stan, jimmy va oxå ute o körde så vi raca lite med bilarna. Typiskt nog stog snuten lite längre fram, de såg inte jag o inte madde heller så vi körde bakom jimmy och madde låg på tutan. Sen såg ja snuten o skrek rätt ut.. Dom åkte efter, jag svängde och dom körde efter jimmy, haha. De blev inget me de iaf.. ;P

I söndags storstädade jag, sen köpte jag & jimmy pizza och kebab som vi fetta i oss. Btw köpte vi pizza igår oxå, mowaha..

Ja just ja, ska säga en till sak. Faan va drygt de är att vara nykter bland fulla människor, men fan va jag garva oxå. Jag fick mej en riktig funderare oxå, om jag verkligen vill dricka nånsin igen. Jag och madde brukar ligga på samma galna nivå. När hon va klappkanon sa jag att shit va dryg hon är, hoppas inte jag brukar va likadan som hon när jag är full. "Ööö nypan du brukar va VÄRRE" fick jag som svar. Fyfan va pinsamt, tur man ska hålla sig nykter ett bra tag framöver nu!

.:Nypan:.




Jag & Madde har varit med om sjukt mkt genom åren, utan dig hade inget blivit så kul som de varit ;)



SwedenRock-kryssningen april -09



Krogen i Gävle okt -09



Rockweekend juli -09






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0