Ja jag är gravid



Som endel redan vet så är jag gravid, är i 11 veckan nu. 10+3 för att vara exakt. Den 7 sept plussade jag :) Gjorde tre test innan jag vågare tro på det.. Trodde det första visade fel, för de va nå test jag fick gratis från nån sida från nätet förut. Strecket kom på en gång, och jag trodde knappt mina ögon. Gick in till jimmy som låg sov och berättade att jag nog va gravid men att jag lära köpa ett till test. Han sa "kom" och höll ut sin arm, så jag kröp ner under täcket hos honom sen låg han och höll om mig.. Anledningen att jag testade mig va för jag va så grymt kissödig hela tiden, sprang på toa stup i ett, vaknade till och med på natten och lära gå.. Sen va jag stört hungrig, pattarna hade växt och jag hade ont i dom.. Iaf så åkte jag och jimmy till högbo och gick runt sjön med Bonzo(vi va hundvakt åt han då). Påväg hem stannade vi på apoteket och jag köpte två test, ett clearblue digital och ett clearblue vanligt. Åkte hem och testade mig igen, och resultatet kom lika fort då. Ett plus blev de på det ena, och Gravid 3+ stog de på det andra..

Så nu vet ni det.. :)

.:Nypan:.




Kommentarer
Postat av: Madeilene

vad glad jag är för din skull :) hoppas att det går bra och undrar du över ngt så fråga bara :D hehe

2010-10-21 @ 22:25:30
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0