Kycklingfilé, ris & currysås



Jimmy har velat äta kyckling, ris & currysås i flera veckor. Jag kan dock inte äta kyckling längre =/ Jag spyr nästan av tanken, och jag vet inte varför =/ Ikväll ska jag iaf laga det till honom, håller på just nu... Jag gör en kycklingfilé till mig med, men jag kommer nog inte äta den. Jag åt hos mamma ikväll, smörgåstårta och gräddtårta ;) Fick med mig tacopaj i matlåda tills imorron också. På tal om tacopaj så blev jag sugen på det igår. Ringde morsan och fråga om hon inte ville bjuda mig o jimmy på mat, så de gjorde hon ;) Vi gick dit på kvällen och hjälpte till att laga det. Det va ju skitenkelt, så nu kan jag det oxå. Perfekt! :)

Jag mår lite halvkasst ikväll.. Fick nyss upp spyor i munnen när jag stog böjd över handfatet och tvättade bort sminket, mysigt värre! Blir inge mer mat för mig ikväll känner jag! Imorron ska jag upp kl 5 igen, fyfan säger jag bara!!!

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0