Lasagne



Kvällens mat blev lasagne.. Jag har inte haft en tanke på att göra den underbara maträtten, förrän idag när jag och en kompis låg och sms-bombade och gled in på olika maträtter.. Då skrev hon om lasagne, och jag fick ett såntdär sug som jag fick efter pannkaka för fler veckor sen. Så jag och jimmy åkte till affären och handlade, sen hem o gjorde en lasagne. Det va faktsikt första gången jag gjorde en lasagne själv, och den blev helt klart godkänt. "sötnosen det va jättegott, va duktig du är" sa jimmy när han åt :)


Tyvärr får ni ingen bild. Va har jag annars gjort idag? Inte ett skit. Legat hemma i soffan, och varit till affären. Blev ju klar med skoluppgifterna igår tillsammans med L, så jag har inte en enda skolgrejj att tänka på, underbart!

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0