Mys med skräck



Idag ville jimmy åka o hyra film och köpa godis. Så vi hyrde tre filmer på filmkväll, två skräckisar och en komedi. Godis och lite annat bra handlade vi på ica. På väg hem svängde vi in på driven för att prova den nya hamburgaren "M". Den va ingen höjdare, den va så jävla äcklig så jag ville börja grina av besvikelse. Jimmy tyckte inte heller om den så han blev också less. När han käkat klart tog han godisskålen och sa "tur vi har den här iaf, för den vet vi att vi inte blir besviken på". Mowaha fyfan va jag garva. Efter den äckliga maten(eller hamburgaren för stipsen, cheddardippen och colan va iaf god), så slog vi igång en skräckis och kikade på den.

Efter de gjorde jimmy pannkakor. Jag mådde fortfarande illa efter hamburgaren så jag käkade bara en pannkaka med glass & hallonsylt. Helvete va gott det är, helt stört. Imorron blir de pannkakor, grädde & hallonsylt i matlådan, jag längtar redan tills jag får käka den, mowaha. Efter maten gick jag och hämtade wilma och tog en prommis runt stan med henne. Snart ska jag lägga mig för jag ska upp kl 5 =/ Stackars mig.

.:Nypan:.



Aldrig mer!!!




Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

Så den var äcklig alltså, då ska jag inte testa den :p

2010-10-14 @ 13:26:16
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0