Myskväll



Har varit hemma hos mami och papi och haft det bra. Dom ringde och fråga om jag ville käka räkor och lite ost o sånt ikväll. Jag hade inget annat för mig så why not. Hjälpte pappa att köra en bil till valbo innan vi åkte hem o åt. De blev räkor, olika kex och ostar, vindruvor, päron och bubbelvin(alkoholfritt). De satt som ett smäck men fan va mätt ja blev. Tryckte nog i mig 5000 kcal, käkade hur mkt ost som helst, hah. Men de va värt de! :) Vilda va oxå med och åt, hon smaskade i sig massa räkor och lite ost, hehe sötnosen min.

Morsan och jag bor ju nära varann, så Vilda brukar springa in till henne fler gånger om dagen. Hon har ju blivit bortskämd där för hon får massa godis jämt när hon kommer in. Hon hoppar upp på bänken och sitter o väntar på gotta,haha. Hon brukar även lägga sig där och sova lite ibland, på soffan, sängen, i garderoben eller där de passar. Haha Vilda är så jävla go <3

Fick även lite smått & gott av mamma som hon fått på nå företagargrejjs. Små coola överstrykningspennor, godis, lipsyl mm ;P

Nu blir de lite tv innan sängen ropar!
Hoppas ni har en trevlig helg!

.:Nypan:.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0