Ny Mobil


Min sony ericsson som jag fick av jimmy den 26 juli -09 har varit bäng ett braaa tag. Nu va jag så irriterad på den så jag orkade knappt se den. Efter en fest och ett ölbad började den krångla. Den stängde av sig tusen gånger om dagen. Om jag öppnade luckan för snabbt, stängde den för snabbt/hårt, la ner den i bordet för hårt, tappade den... Ja heeeela tiden la den av. Och oftast när jag satte igång den efter den lagt av så stog det "sätt i simkort". Nej fyfan som jag krånglat med den, så nu har jag köpt mig en ny. Jag hade bestämt mig för att aldrig köpa nå annat märke än sony ericsson för dom är så jävla bra i menyerna och funktionerna. Dock köpte jag mig en nokia denhär gången. Mesta dels för den är rosa, men även för den inte va så jävla dyr. 1800 spänn, fast jag köpte min spritt ny för 1200 spänn på blocket.

Ja va ska jag säga om den då. Den duger, men jag sakar min sony. Det är så drygt att byta märke för de skiljer ju sig i mjukvaran. Men men antar att jag kommer vänja mig, så den får hänga med ett tag till. Men min nästa mobil SKA bli en sony ericsson!


.:Nypan:.




Måste nog säga att jag gillar den bättre irl än på bild.
And i love love love the colour ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0