Ny plattång


Har varit iväg och hämtat ett paket på konsum. De va min nya plattång och en flaska värmeskydd som kom :D Min gamla plattång sjöng på sista värsen, den va billig och kass, nu har jag en ny Ga.Ma, de känns underbart. De va kampanj så man fick med en flaska värmeskydd också, perfekt! Har precis sprayat i värmeskyddet och plattat håret, det va helt uuuunderbart. Kan inte förstå att man kan få sånna lyckorus av en plattång ;)


Nu är håret rakt, mjukt och luktar gott and i love it! Sitter och väntar på jimmy nu, han är o tränar. Sen ska vi åka och handla. Jag är värsta gottsugen, nått som jag inte varit på länge. Så idag ska jag köpa en princesstårta att mumsa upp, och även vaniljglass och smarties & zooapor att ha i ;) Tänkte göra två egna varianter av McFlurry, hah.

.:Nypan:.




www.lyko.se
Där köper jag mina hårgrejjer på nätet.
Billiga, och supersnabb frakt, man får 
grejjerna redan dagen efter man beställt ;)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0