Party



Ikväll blir de fest.. Madde ska ha inflyttningsfest så jag ska dit. Micke har fyllt år och han är också där så han skulle bjuda oss djurvårdare på mat innan dom andra kommer, nice ;) Jag har varit på bolaget idag och inhandlat alkoholfritt bubbelvin, öl och nån drink. Kan ju inte avstå helt från det goda så det är ju bra att de finns alkoholfria alternativ. Kommer dock bli svårt med rökningen, de lär ju suga rejält i mig ikväll =/

Det är väl tänkt att det ska bli krogen eller nått ikväll. Jag är helt pank så jag bangar nog det för denhär gången. Plus är jag redan astrött så jag orkar nog inte heller. Får nog bli en annan gång.

Hoppas ni får en trevlig lördag, för det ska jag ha :)

.:Nypan:.


See yá soon bitches! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0