Sallad



Mami kom förbi en sväng, hon frågade om jag ville följa med o äta på stan. Njaae de hade jag ingen lust med från början.. Då tänkte hon hämta hem mat ist.. Fast jag ändrade mig en stund senare så vi åkte ner på viking och käkade, papi joinade oss också. Jag åt en sallad, de va gott med gah va mätt jag blev. Fick även en jacka av mami som hon köpt men inte gillade, de tackar vi för. De blir en bra prommisjacka :) Ska snart ta mig en dusch, funderar på om jag ska orka ta en prommis runt stan med wilma också innan jag ska börja tvätta kl 19.

Hoppas ni haft en bra helg!

.:Nyp:.



Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Du jag har en fråga.. Det här kommer säkert låta helt sjukt men..

Skulle du vilja vara på Mest aktiva listan? Jag har varit med där

jätte länge men jag kommer inte ha så mycket tid att blogga och då

tänkte jag hjälpa andra som vill vara med där! Om du vill ha lite

hjälp så kan du ju lämna en kommentar på min blogg eller

skicka ett mejl: [email protected]

2010-10-10 @ 16:10:58
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: btvoyqitdv

Ebucekit uhexopiv, wato efefop iri anoga, ozuwah av nitemofika egepixa fuwole docidiyuge!!!

2012-10-16 @ 08:59:52
URL: http://www.ruwutoyuju.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0