The Weekend



Idag är de fredag. Jag ska jobba 13:30-22:00, lär åka strax. Imorron åker jag och älskling till dalarna(mora/orsa). Hans kusin "I" fyller år och hans släkt ska ut och äta o gratta han så vi ska följa med. De ska bli skoj :) På söndag ska jag jobba igen, tråååk :(

Har även bokat färg & klipptid nästa torsdag. Har egentligen inte råd men jag är verkligen tvungen. Jag ser förjäävlig ut i skallen, vill nästan inte gå ut längre. Och de va waaaay to long time ago jag va till frissan. Tänkte ju gå i slutet av sommaren men jag blev på smällen och då ville jag inte gå dit och riskera nått, men nu har jag gått 12 veckor och allt verkar lugnt så nu ska ja äntligen dit. Ska göra slingor som dom gör i folie, och då kommer typ ingen färg alls åt skallen min så jag behöver inte oroa mig för att bebis ska få nå gifter i sig från färgen...

.:Nypan:.


Sådär blev jag sist, shit va kort håret va =/ :P Nu fick jag inte
 samma person för hon va ledig :( Hoppas färgen de blir lika
bra denhär gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0