Till rättvik


Funderar på att hänga med mami & papi till rättvik, det är ju marknad där i helgen. Har endå inge annat för mig så why not? Vi åker om en halvtimme. Ikväll blir det väl bara lugnt, kommer väl sitta hemma själv för tredje helgen irad, yeey! -not- Kanske hämtar wilma och tar en långprommis med henne om jag orkar.

Har nyss klippt mig själv lite oxå, bara i längderna.. De blev ju lite bättre iaf.. Om typ två månader tänke jag gå till frissan o färga & klippa håret, det är jävligt behövligt. Jag vill nästan inte gå ut så som jag ser ut nu..

Jaja hoppas nu andra har en trevlig helg

.:Nypan:.




förresten, är det nån fler som inte kommer in på nästan nån annan blogg? har alla fel eller bara jag? störigt som fan iaf, jag vill ju snoka runt lite... :)








Kommentarer
Postat av: Marina

Hej gumman!Hoppas allt är bra m dig.Mammas katt Turbo har somnat in.Du har ju varit m från början m Turbo.Han blev påkörd men levde.Försökte m allt men idag fick han somna in.Sköt om dig.Kramar från Ulf o mig o Viggo förståss.

2010-10-02 @ 15:07:40
Postat av: Marina

Men lilla vän,vad är det som händer?Du är inte ensam.Du har människor omkring dig som älskar dig.Många,många kramar från oss.

2010-10-02 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0