Vet ingenting

Jag va så lycklig, hade så mkt förhoppningar, förväntningar och trodde allt skulle va och förbli underbart. Nu vet jag istället varken in eller ut, jag vet ingenting. Vet inte alls hur jag ska göra med allt. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så olycklig som jag är nu... Trodde aldrig i mina vildaste fantasier att det skulle bli på dethär viset, att jag skulle bli så lågt prioriterad av alla jävlar, att jag skulle bli så ensam.. Det finns några vägar att välja, frågan är bara vilken jag ska ta :(

Kommentarer
Postat av: [email protected]

ni klarar det!! ni passar så bra ihop! önskar er all lycka! su förtjänar de sandra!!! m<asssor me loooove<3 till kärleksbarnet"

2010-10-02 @ 04:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0