Wilma



Nu beger jag mig iväg till världens bästa hund Wilma. Det finns seriöst ingen sötare och roligare hund, hon måste helt enkelt upplevas. Pallrar mig dit nu för att ta en prommis med henne, få se om jag orkar gå runt stan. Jag har inte direkt nån lust men farfar är sjuk och då ställer man ju upp så gott man kan när man hinner och orkar. Idag orkar jag egentligen inte, men jag har tid så lika bra att dra röven ur soffan.




Ni är alla odödlig i min värld. Ni kommer för alltid finnas här, det finns lixom inte att nån av er kommer att gå bort en vacker dag. Nepp nepp aldrig...



För ett år sen när jag och wilma va på älgjakt :)
Japp jag har jägarexamen för er som inte redan visste det.
Jag har traktorkort och skoterkort för den delen också. Det är
mer karl av mig än kvinna, mowaha ;P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0