Wilma




Nu ska jag dra iväg till wilma, världens bästa hund. Ska mysa med henne, typ krama ihjäl henne och pussa sönder henne :) De va länge sen jag va där nu :( :( Ska ta en prommis med henne oxå. Jimmy ville inte att jag ska gå själv nu när det är så mörkt ute, men morsan kunde inte följa med så jag går endå. Fan jag har ju gått med henne i alla år sent på kvällarna, de borde ju inte komma nån skummis nu heller ;P 


Nå vad har jag att säga om helgen? Inte ett skit förutom att jag önskar att man kunde radera hela helgen för den va helt jävla fucked up!!! Usch usch usch de kryper i hela kroppen när jag tänker på det, och jag får världens olustkänsla och det knyter sig i magen på mig... Jag frågar mig sj, vafan har jag satt mig i för situation??? Men det är väl min vanliga tur!!!

Aja bye bye med er, hoppas ni haft en trevligare helg!

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0