Zzzzz



Zzzzz gah i´m tired. Har varit uppe sen 5 imorse, JAG ÄR INGEN MORRONMÄNNISKA! Nu är det bara två dagar kvar sen ska jag sova läääänge läääänge både lördag och söndag. Idag har praktiken varit riktigt skoj, jag har kopplat dropp, gett sprutor, tagit blodprov, blandat medicin och massa sånt skoj ;P Äntligen lite mer sjuksköterskegöra, me like!

Jimmy jobbar e.m denhär veckan och det är såå tråkigt. Han sover när jag går upp, är borta när jag kommer hem, och när han kommer hem från jobbet runt halv 11 på kvällen är jag aptrött och går o lägger mig. Känns ju inte skitkul direkt :(

.:Nypan:.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du kan ju glömma sovmorgon när du blivit mamma;)

2010-10-23 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0