Fullt upp



Idag har de varit fullt upp. Va ut och åt lunch på stan med mamma kl 13. Hon följde även med mig på intersport där jag köpte en asskön röd vinterjacka, den va nersatt från 1400 till 900kr. Jag hatar kyla och vintern men nu längtar jag nästan så jag få ha min sköna jacka på mig :D

Efter jag va klar på stan gick jag till farmor & farfar och sa hej och visade jackan. Hängde med dom ner på stan, och medans dom va på banken tog jag wilma och gick till djuraffären. Jag köpte en råtta till vilda och wilma valde ut en grissvans som hon ville ha. Den bar hon stolt sen genom stan tillbax till bilen. Sen for vi till ica och handlade mat. När jag va på ica så ringde Madde och frågade om jag ville hänga med in till valbo. Så jag shoppade klart, fick skjuts hem och lämnade matvarorna sen kom madde och hämtade mig. Vi va in i lite olika affärer som hon shoppade i, jag skulle inte handla nått men hittade ett snyggt vitt linne som va nersatt 75% så jag slog till på det. Efter valbo så åkte vi in på ica igen för jimmy vill ha tacos ikväll så jag handlade det. Sen tog vi driven på donken, jag käkade två cheesburgare för jag kunde inte vänta på maten som blir ikväll. Nu kom jag precis hem, gaah det har varit en lååång dag.

.:Nypan:.


Orkar inte ta nån bild på mig själv när jag har jackan
på mig, men såhär ser den ut. Tycker nog den är
snyggare irl...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0