Handlat



Idag har jag och jimmy varit ute o handlat lite. En klädaffär där jimmy shoppade loss lite i, sen ÖoB där vi köpte lite bra och ha saker, sen ica där de blidde några kassar mat.. Nu väntar jag på en kebabrulle, hihi.

Just ja, dom ringde från kriminalvården idag. Dom undrade om jag kunde/ville vara övervakare åt en till person(jag är redan övervakare åt en person). Jag sa att jag kunde prova, och kändes det bra för mig och h*n så kunde jag fortsätta. Extra cash i fickan varje månad för att ställa upp åt ungdomar som hamnat snett, det är väl bra? Guldstjärna till mig :)

.:Nypan:.




Ska strax hoppa i min
onepiece och mysa :)





Kommentarer
Postat av: Marina

En STOR GULDSTJÄRNA till goa dig.kram

2010-09-09 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0