Höst



Nu är det höst och det tycker jag inte om! Det är kallt som f-n och det regnar ju typ hela tiden :( Igår efter skolan så åkte jag till högbo med farmor, farfar & wilma. Vi mötte upp farmors bror och hunden myran där sen gick vi en sväng med dom.

Idag har jag spenderat dagen med farmor & farfar(och wilma såklart). Jag följde med dom in till valbo, vi hälsade på pappa på hans firma, sen åkte vi till köpis. Farmor hade nån rabattgrejj på lindex och hon skulle handla där och ville även köpa nått åt mig med. Jag hittade en superskön översize-skjorta och ett långt helsvart linne som jag fick :) Tack ni är så snäll <3 Påväg hem handlade vi lite på willys.

Nu ska jag dö ner i soffan, i don´t feel so good :(

.:Nypan:.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0