Köpis



Sitter och väntar på S nu, hon messa och fråga igår om jag ville hänge med in till köpis i valbo och jag har inge annat för mig så visst.. Egentligen är jag supertrött men det är bara att bita ihop.. Ont i käften har jag oxå, visdomstanden har börjat krångla igen, SUCK! Jag tänker INTE gå till tandläkaren! Sist jag va där fick jag käka antibiotika i 10 dgr, plus ville dom operera bort den eftersom den aldrig kommer upp som den ska. Och när dom förklarade operationen att dom skulle ner och gräva i käkbenet så bestämde jag mig, HELL NO! Jag har aldrig haft ett enda hål nån gång, och aldrig behöva gjort ett skit med mina tänder, varför börjar den sista jävla visdomstanden o krångla? :( Det är bara att bita ihop och hoppas på självläkning, gah..

.:Nypan:.



Tandjävel de gör så oont i tandköttet =´(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0