Paket



Idag damp det även ner ett paket i brevlådan. Jag är med i en sida som skickar ut gratis grejjer med jämna mellanrum. Man får ett mail om olika kampanjer, sen får man välja vilka man vill delta i och hoppas på att man kommer med. Vill ni bli medlem kontakta mig så värvar jag er. Allt är gratis, kostar inte en spänn ;)

Dethär fick jag idag;
- Visibly clear spot stress control daily scrub
- Visibly clear spot stress control 3in1 daily cleansing lotion
- Visibly clear spot stress control Ultra-light spot treatment moisturiser




Det är fullstora tuber och flaskor och inga miniatyrer.
Anledningen till att man får så många jämt är att
man ska dela med sig till vänner så dom också kan prova





Kommentarer
Postat av: Madeilene

jag fick också hem den där idag hehe

2010-09-30 @ 21:07:05
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Milfen

Jag vill å ;)

2010-09-30 @ 21:15:28
Postat av: alex

värva mig :)

2010-10-01 @ 09:15:24
Postat av: johanna lindas syster :)

du får jättegärna varva mig om du vill ?:)

2010-10-15 @ 14:09:02
Postat av: Maria

Om du fortfarande är med i det där, kan du få värva mig om du vill!

2011-02-16 @ 20:10:54
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0