Problem



Jaa nu har jag inte bara ett problem att tänka på, utan två!! Gah dehär gjorde verkligen inte saken bättre.. =/ Känns som jag är i en dröm och bara väntar på att vakna upp, men tyvärr så är det verkligenheten.. Få se hur allt slutar, jag orkar inte tänka på det nu. Jag tar en dag i taget... Glad? Jo jag är glad, men fruktansvärt förvirrad.


Idag har jag och jimmy varit i högbo med Bonzo. Vi kastade pinnar åt han i sjön så han fick simma en jävla massa. Sen gick vi runt sjön (3.7km). När vi gått klart så sparkade vi boll med honom på fotbollsplanen i högbo. Efter det va han rätt slut :) När vi kom hem drog jag till farmor & farfar och hämtade wilma, sen mötte jag upp M och Iza och tog en prommis runt stan med dom.

Maten ikväll blev kyckligfilé i ugn, ris, stekta färska champinjoner och currysås. It tasted good!

.:Nypan:.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0