Prommis



Det blev en långprommis runt stan med wilma. Mamma och G följde oxå med, trevligt trevligt. Det va skönt att komma ut och få frisk luft, i feel so much better now. Haha en rolig sak. Jag hade tänkt att ha vilda inne när jag gick, men när jag öppnade ytterdörren så sprang hon ut som ett skott. Hon följde med mig hela vägen till bron över kanalen, där stannade hon som tur va, jag trodde hon skulle följa med ända till farmor & farfar. Iaf så satt hon sig där och skrek, haha. Jag hörde henne lång väg. Jag gick upp och satte mig ett tag hos farmor & farfar, sen tog jag wilma och gick ut. När jag kom förbi bron så ropade jag på vilda, då kom hon springandes :P Sen va hon nyfiken på wilma och hoppade fram rätt nära. Men wilma är jakthund och va inte sugen på mys. Sen gick vi vidare så följde vilda med en bit till. Hon är så jäkla söt <3

Aja ett långt och ointressant(?) inlägg om typ nada. Har precis duschat, ska göra mej klar sen ut en sväng och åka bil är de tänkt.

.:Nyp:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0