Söta Bonzo



Idag har jag varit i skolan 8:30-13.00.. Hade metodövning "förflyttningsteknik". Vi har legat i sjukhussängar och flyttat omkring varann med hjälp av draglakan, glidbrädor och andra konstiga saker, haha. De va rätt skoj :P Mot kvällen tog jag en långprommis med Bonzo. Jag gick och mötte S. Bonzo hittade en stor "pinne" (träd!) efter vägen som han stolt bar med sig och lekte med. Alla som såg han skratta, de såg lite kul ut ;)

Ikväll har jag inte gjort så mkt.. Lagat mat. Schnitzel, klyftpotatis med rotfrukter & färska champinjoner i ugn och bea. Tog nyss en kvällsprommis med Bonzo. Han är bra gó "lillkillen!" :)

.:Nypan:.



Hans fina "pinne" efter vägen :)



Glidar´n



Njuter i vinden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0