Tacos



Idag har jag bara legat och döat i soffan, har mått lite halvkasst. Jag har sååå mkt jag skulle behöva göra, skolarbete då, men jag pallar inte. Har tagit ett bad med jimmy, och varit till bibblan och ica en sväng. Nu ikväll ska jimmy göra tacos, han ska laga maten, wihoo vilket lyx :D Själv ska jag ligga på soffan och må bra(eller så bra jag kan). Han dricker lite öl och det får han så gärna, vi blir bara hemma ikväll, ska kolla på tv, det går massa filmer ikväll. En mysfredag med andra ord :) Blev bjuden till M på filmkväll med lite tjejer ikväll men tyvärr så pallade jag inte idag :( Får ta det en annan gång.


.:Nypan:.







nu har vi stört mkt planer ;)






Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-09-17 @ 17:51:48
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till babyn

2010-09-17 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0