Fyndat



Hämtade ut ett paket idag från ellos. Köpte två jackor, ett linne, en bh, två leggings, gardiner, två sänglakan och en stor väska. Allt gick på typ 700 spänn, snacka om att fynda ;) Jag brukar inte beställa för jag blir alltid så missnöjd men nu hade jag 50% på en vara så jag klickade hem en jacka för 500 spänn och tog rabatten på den. Sen köpte jag sänglakanen för 199kr, allt annat va det rea på och kostade inte mer än 49kr st. Väskan fick jag gratis, den kostade runt 500 spänn. Blev rätt nöjd iad med mitt inköp. Tyvärr fanns ingen bild på väskan, men den va snygg :P Blir en perfekt väska att ha i skolan för den va stor, då får allt plats.

Bilderna är rätt kass för det fuckade sig rejält när jag försökte lägga in dom. Men men ungefär såhär ser några saker ut!

 






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0