Vilda




Vilda är rolig hon. Just nu ligger hon tätt intill mig i soffan. Hon är överlycklig att Bonzo äntligen "flyttat hem" igen. Domhär senaste dagarna sen Bonzo försvann har hon varit skitgosig. Hon kommer in hela tiden, skriker till, sen kommer hon fram, myser och kurrar utav bara fasen, hehe. På morron när hon är less på att vi sover så länge kommer hon in med jämna mellanrum och myser med oss i sängen(antar att hon vill väcka oss så vi ska gå upp och ge henne burkmat, det brukar va hennes strategi hah).

Ikväll åkte jag och jimmy till farmor & farfar. Lilla sötwilma blev superglad som vanligt. Tråkigt nog så rann tiden iväg snabbt & jimmy va tvungen att åka o jobba :( Få se om jag kommer iväg dit imorron igen för en lite längre visit.. :) 

.:Nypan:






KÄRLEK <3





 

Kommentarer
Postat av: eva

Vad söta dom är de e tomt utan att ha djur de e första nio månaderna i mitt liv som jag ej haft en hund eller katt. Hoppas allt e bra med er tänkte komma någon dag framöver och hämta lite saker.

kramiz

2010-09-10 @ 12:55:52
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0