Älskade väder




Vaknade till ett mysigt sms av älsklingen, när jag väl kom upp ur sängen runt kl 11:30 så strålade solen ute, kan det blir bättre? Det har kommit små blåa blommor på gräsmattan utanför våran altan, på en av blommorna satt en fjärl nyss -underbart- Snart är det sommar, jag längtar som fan för jag hatar vintern!

Jag och lotta valde att ta en dag ledig idag igen från allt skolarbete, välbehövligt för min del! Idag har jag duschat, plockat här hemma, dammsugit och bara tagit det lugnt. Väntar på att jimmy ska komma hem, kl 15 ska vi vara på MVC på sjukhuset. Först ska jag vägas, magen ska mätas, hjärtljud på bebis ska kollas och säkert blir det nå stick i fingret eller blodprover på mig =/ Känns bra att kolla så bebisen mår bra, jag har inte kännt den så mkt på sistonde. Fick en smäll i magen av jimmys armbåge i fredags natt när han låg och sov.. Den mår nog bra, jag inbillar mig säkert.. Sen ska vi på våran andra träff på föräldrautbildningen. Vi ska kolla på nån förlossningsfilm, känns ju inte så jätteroande =/

That´s my day :)


.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0