Bebis vänt sig fel =/



Ska även berätta att igår natt så vände sig bebis FEL i magen!! Den har ju legat rätt jättelänge med huvudet neråt, över en månad, säkert längre också.. Igår i bastfallet så fick jag sparkar på blåsan heela dagen, de va obehagligt och gjorde ont. Blev misstänksam om den hade vänt sig.. När jag kom hem la jag mig i soffan och kände, och japp där huvudet har legat så länge va det helt tomt! Faan va drygt. Så jag hade rätt, den har vänt sig och nu sparkar den mig på blåsan hela tiden, suck..

Hoppas den vänder tillbaka sig igen. Gör det inte det brukar bm försöka vända den, dock finns det en risk med det att moderkakan lossnar och bebisen dör. Vet en som det hände så för. Eller så blir det kejsarsnitt.. Det är nog ingen fara, den vänder sig nog igen snart, men lite lack blir man ju...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0