Blablablaa




Igår hade jag fullt upp. Pluggade med L på stan kl 9.30-16.00, vi skrev ett helt arbete, well done! När vi precis va klar ringde jimmy och frågade om jag ville följa med till skroten i valbo, så det gjorde jag. När vi va klar där åkte vi till ica och handlade lite. På parkeringen hemma fick jimmy fart på bilen, han är duktig min man. Sen gjorde jag mat, tacos. Efter det gjorde jag en äppelkaka på beställning från jimmy, jag hittade ett recept på nätet som jag testade. Den är fan sjukt god! Jimmy sa att det va typ det godaste han ätit, de va ju bra ;) Den kakan blir det fler gånger, nam nam!!!

Efter jag gjort mat, bakat och diskat så slog vi igång en film och myste ner oss i soffan. Little Fockers hette den, rolig film va det :) Eller vi började egentligen kolla på den förut men både slockade efter typ 10 min så igår kollade vi på den "igen", hela denhär gången.

Idag har jag varit i skolan på eftermiddagen. Hade redovisning tillsammans med L om omvårdnadsinformatik, det gick bra. Nu väntar jag på jimmy, vi ska gå till farmor & farfar och hämta wilma och ta en prommis runt stan med henne.

Imorron ska jag till barnmorskan. Få se om det blir sista gången eller om jag hinner dit nån fler gång innan vårat lilla hjärta bestämmer sig för att titta ut <3

.:Nypan:.


-tummen upp-







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0