Bli smal igen




Herregud vilket väder det är, helt sjukt ju. Rena rama sommaren ute. Solen skiner och inte ett moln på himmlen -underbart-

Nått som är mindre underbart är hur jävla fet jag har blivit. Jag och jimmy satt och sola på altanen lite idag. Jag tänkte byta till kjol, shorts, knäbyxor eller nå liknande för det är så varmt med långbyxor. Tji fick jag, jag kunde ju för fan inte ha nånting som fanns i garderoben. Inte ens kläderna som va alldeles för stora förra sommaren fick jag på mig(mina stora kläder som jag hade när jag va ett litet fetto en gång i tiden). Blev lite deppig faktiskt. Ja jag är gravid, men frågan är ju; kommer jag nånsin bli smal igen? :(

Nått som är roligt är att jag har mått på alla kroppsdelar från innan jag blev gravid. Det är inte från när jag va som allra smalast, för det va jag när jag träffade jimmy våren -09. Utan måtten är från sensommaren -2010. Ganska bra att ha dom måtten så man kan försöka komma dit igen sen ;P Just nu känns det ju gaaanska hopplöst, men men bara att kämpa på sen när bebis är ute!




Sommaren -2010





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0