Blommor




Har varit i skolan på föreläsningar från 8:30-16:30 idag, fyfan va dryyygt det har varit, usch! När jag kom hem stog det en bukett blommor på köksbordet från älskling, myspysen då gulligt av han :) La mig i soffan och döa ett tag, nu dunkar jag musik på högsta och har precis gjort rent akvariet, dammsugit och dammtorkat här hemma. Funderar på vad jag ska göra här näst? Äta kanske jag borde göra, sen kanske ta en promenad??

Jimmy är i gävle med jobbet och blir bjuden på mat och öl, plus att han får betalt för en hel arbetsdag trots att han inte har jobbat en minut idag. Få betalt för att äta mat och dricka öl, snacka om lyx!

.:Nypan:.









Jag älskar dig jimmy och längtar efter
våran lilla bebis
<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0